:: Home :: XML ::

۱۳۸۸ فروردین ۱۹, چهارشنبه

فقط 10 دقيقه وقت بذاريد تا ميلياردر بشيد

با سلام خدمت همه دوستان عزيز و گرامي ( لطفا اين متن را تا پايان مطالعه کنيد و در صورتي که احساس کرديد دروغگويي در اين موضوع صورت ميگيرد قسمت اخر مطلب را مطالعه نماييد )


آيا شما هم براي رسيدن به اهداف مالي خود نيازمند يک کار نيمه وقت و پر درامد هستيد و براي شروع اين کار هيچ سرمايه اي نداريد خوب ما به شما اموزش ميدهيم که چگونه در بدترين شرايط مالي بدون صرف حتي 1 ريال (کاملاً رايگان) به بزرگترين ثروت در زندگي خود دست يابيد (اينکار تنها به خواسته شما بستگي دارد)
امروزه همه در اينترنت دنبال درامد هستند وقتي ديدم افراد گرين هورس و فري کارد و يا وننو را به خاطر رايگان بودنشان انتخاب کردند ناراحت و از ان پس وارد مذاکره با بسياري از کمپاني ها شدم تا بتوانم حقوق ايرانيان را هر چند سخت از اين دنيا بگيرم اما بعد از اينکه با شکست هاي فراواني مواجه شدم در نهايت توانستم بهترين گزينه که مي توانيم از ان استفاده کنيم را پيدا کنم و بعد از مذاکره فراوان و طرح اينکه ما ايراني هستيم و نمي خواهيم مشکلي برامون پيش بياد با جواب منطقي روبرو شديم


به ما گفتند بجاي اينکه بخواهيد حقوقتان را از طريق چک يا ايگولد بگيريد بهتر است صبر کنيد و اگر به نظرتون درامدتتون ارزش هزينه کردن رو داشت يک حساب (cradit card or debit card) باز کنيد و سپس درامدتون رو انتقال بديد و بعد از طرح سوال بعدي که ما تا حالا با خيلي از اين موارد روبرو شديم اما متاسفانه تو خالي در امد گفتند اگر احساس ميکنيد ما هم يک کمپاني واهي هستيم اصلا تلاش نکنيد که با ما فعاليت کنيد ولي اگر مي خواهيد مطمئن شويد و اعتبارات مارا بسنجيد مي توانيد از طريق لينکهاي بسياري ان را پيدا کنيد و حتي به ما پيشنهاد مراجعه به شرکت و يا صحبت کردن با افرادي که شرکت را ديدند کردند.


پس از اين جريان من با افراد اماراتي صحبت کردم که متوجه شدم اين شرکت يک کمپاني عظيم اموزشي هست و همان طور که خودشون گفته بودند تا چند وقت اينده اعتبارات شرکت بر روي سايت نمايش داده خواهد شد چون فعلا کمپاني فقط در حال جذب بازارياب سايت مي باشد.


آري ما حالا به جاي فعاليت با green horse - free card matrix - spedia - scroos وخبلي کمپاني هايي که باهاشون وارد مذاکره شديم روبروي يک کمپاني واقعي و با عظمت هستيم که در مقابل تعهدادشون احساس مسئوليت مي کنند و اين ان چيزي است که ما سالها دنبال ان بوديم


مقدمه (مهم ) : در اينجا ما به شما سيستم پر درامدي معرفي خواهيم کرد که شما مي توانيد بدون کوچکترين هزينه بيش از ميليون ها دلار از ان کسب درامد نماييد يعني اينجا درامد خود را خودتان تعيين مي کنيد در اين سيستم درامد زائي شما تنها براي خود چند همکار معرفي مي کنيد البته با توجه به اينکه تمام مراحل رايگان بوده و در اينجا هيچ شخصي متضرر و يا مالباخته نخواهد بود و به همين شکل کار ايدامه پيدا ميکند حال ببينيم درامد به چه شکل است.


1-وقتي شما عضو کمپاني ميشود شرکت به شما 50 $ به عنوان پاداش عضويت به شما پرداخت مينمايد


2-هنگامي که شما شخصا از طريق لينک خود کسي را معرفي ميکنيد بابت عضويت او در زير مجموعه شما 10$ پاداش ميگيريد


3-هر موقع کسي از مجموعه هاي شما و يا يمجموعه هاي انها کسي را به سيستم معرفي نمايند 1$ پاداش خواهيد گرفت که اين عمل تا 50 سطح زير دست شما امکان پذير است حال يک محاسبه کوچک نشان دهنده اين موضوع خواهد بود .




در اين مثال فرض بر اين گرفته ميشود که هر شخص تنها 5 نفر را وارد سيستم نمايد و ديگر فعاليتي انجام ندهد (نفر جديدي را معرفي نکند ) ولي همگي ميدانيم که چون اين طرح کاملا رايگان و بسيار سود ده ميباشد بنابرين تعداد نفرات بيشتري را مي توان وارد اين سيستم نمود


البته لازم بذکر است در اين جدول تنها 13مرحله از 50 سطح نشان داده ميشود چون اگر 50 لول رو بهتون نشون بديم ميبينيد که از مغزتون داره بخار ميزنه بيرون


ميزان درامد شما ميزان درامد از هر نفر ميزان نفرات سطح يا رديف
50$ 10$ 5 1
25$ 1$ 25 2
125$ 1$ 125 3
625$ 1$ 625 4
3125$ 1$ 3125 5
15625$ 1$ 15625 6
78125$ 1$ 78125 7
390625$ 1$ 390625 8
1953125$ 1$ 1953125 9
9765625$ 1$ 9765625 11
48828125$ 1$ 48828125 12
244140625$ 1$ 244140625 13
خوب اگر يک حساب سر انگشتي کنيد ميبينيد که در امد شما چيزي در حدود 300ميليارد تومان ميباشد حال حساب کنيد هر شخص تنها در عرض 1 ماه 5 نفر خود را وارد سازمان خود کند در حقيقت شما در يک سال و يک ماه يک مولتي ميلياردر شدي.د


خوب قبول دارم که به نظرتون غير منتطقي مياد ولي اگر يک سوال جواب از راديو تلوزيون ميکرديد ديگر اين حرف رو نميزديد مي دونيد هزينه تبليغات در تلويزيون براي 1 دقيقه و متوسط 200 هزار بازديد کننده چقدر است براي هر ثانيه 120 هزار تومن که در حقيقت براي يک دقيقه 7ميليون و 200 هزار تومان ايا اگر شما بوديد اين هزينه رو براي تبليغ در يک سايت که ميدانيد ميانگين بازديد روزانه ان ميليونها بار است نميدايد حال حساب کنيد شما مي خواهيد در زمينه نتورک مارکتينگ و يا ملتي لول مارکتينگ و يا ... تبليغ کنيد و يا سمينارهاي اموزشي ايا به نظرتون منتطقي نيست بين افرادي تبلغ کنيد که خود انها به اين فعاليت مشغولند.


خوب پس ميبينيد که درامد کمپاني فوق العاده گسترده است و اين رقم موقعي که بازديد کننده سايت بالاتر رود بيشتر نيز خواهد شد.




اما در مورد کمپاني و اعتبارات و امنيت :


کمپاني دوبي ام ال ام يک کمپاني تبلغات به روش نتورک مارکتينگ رايگان براي ايجاد يک محيط کاملا دو جانبه براي هر دو طرف ( کمپاني تبليغ دهنده و هم بيننده و يا مشتري ) است که باعث ايجاد درامد بالا براي مشتريان و بازديد بالا براي شرکت هاي تبليغ دهنده است اين کمپاني که در دوبي است قادر به توليد درامد سالانه نسبت به هر نفر بيش از 1000 دلار است که بخشي از ان را جهت ايجاد رابطه دو طرفه به خود شخص پورسانت ميدهد و روشي درامد زائي براي افزايش درامد کمپاني و مشتري را به وي پيشنهاد ميدهد .

کمپاني دوبي ام ال ام براي اينکه اعضاي خود در امنيت کامل به کار خود ادامه دهند امنيت ssl 128 رو در سايت خود نصب کرده است بنابرين در مورد امنيت اطلاعات شخصي خود کاملا مطمئن باشيد.

اگر الکسا سايت رو نگاه کنييد مي بينيد اين کمپاني در بيش از 60 کشور جهان فعاليت ميکند و دومين تولز ان نشان دهنده فعاليت گسترده ان در امارات و امريکا است که خودتون مي توانيد ملاحظه کنيد ( لينکهايي که شما را از معتبر بودن اين سايت مطمئن مي کند در آخر مطلب آورده شده )


اکنون مشاهده کنيد چند نفر در سراسر دنيا دوبي ام ال ام DubaiMLM™ را جدي گرفته اند:

همچنين اگر قانع نشده ايد به لينک هاي زير مراجعه کنيد که نشان دهنده اعتبار اين سايت در ميان ديگر سايت ها و بازديد کننده فوق العاده اين سايت از سرتاسر دنيا است:


1-بيش از 150 هزار سايت مرتبط و رسمي

2-در اينجا ميتوانيد از طريق سايت الکسا بازديد کنندگان سايت رو ببينيد که از بيش از 120 کشور جهان با بيشترين بازديد است

3- از طريق سايت دومين تولز مي تونيد به اعتبار و امنيت سايت و کمپاني پي ببريد

4- اطلاعات تماس کمپاني و اموزشات و سمينار ها و تاريخ ها


حال اگر قانع شديد ثبت نام در اين کمپاني بزرگ رو بهتون اموزش ميدهم :


توجه داشته باشيد در صورتي که از لينک معرف استفاده کنيد مي توانيد ثبت نام نماييد ودر غير اين صورت به اين شکل (مستقيم از سايت ) اجازه ثبت نام به شما داده نخواهد شد


حال طبق آموزش هاي زير اقدام کنيد:


ابتدا توسط لينک ثبت نام فوق وارد سايت شويد و لينک register now را در بالاي سايت کليک کنيد تا وارد فرم ثبت نام شويد . بنده قسمت هايي که نيز به آموزش دارد را توضيح دادهام . اگر مشکلي داشتيد در همين تاپيک مطرح کنيد :


State: به اين گزينه دست نزنيد


Country: Iran


Daytime Phone Number: شماره تلفن خود را وارد نماييد


Nighttime Phone Number:تکرار شماره تلفن


Email: ايميل حقيقي خود را بنويسي


Confirm Email:ايميل خود را دوباره بنويسيد


User Name: نام کاربري خود را وارد کنيد


Password: رمز عبور انتخابي خود را وارد کنيد


Confirm Password:تکرار رمز عبور


Website URL: نامي که با ان مجموعه ميگيريد البته پش فرض يوزر نام شماست


Are you currently involved with any MLM Travel Program such as YTB or Your Travel Biz?
به اين سوال و سئال بعدي YES جواب دهيد


Are you currently involved with any MLM Lead Program such as Just Sell Three?


قسمت بعدي که سه جاي خالي دارد در همه آنها amway را وارد کنيد


در نهايت continueرا بفشاريد. بعد از اينکه دکمه continueرو زديد ميره يه صفحه ديگه که اونجا هم بايد يه گزينه به نام continue بزنيد و در نهايت بعد از اينکه ثبت شد صفحه اخر تمام مشخصات شما را نشان ميدهد از اين صفحه يک کپي يا ذخيره بگيريد و نگه داريد . سپس روي continue کليک کنيد و حالا ثبت نام شما تمام شده است مي توانيد با ورود به دفتر کار خود که در زير اموزشش داده شده است فعاليت خود را در يک کمپاني واقعي شروع کنيد. همين جا براي همه شما آرزوي موفقيت مي کنم :


به ياد داشته باشيد براي معرفي افراد به اين سيستم ميبايسد از لينکي که در قسمت Website URL: انتخاب کرديد استفاده کنيد به عنوان مثال براي من
http://jasonborn22.dubaimlm.com
هست


دوستان با جديت به کار خودشان ادامه دهند و به اعتبار سايت اصلا شک نکنند . براي آشنايي با نحوه کار کردن اکانت خود به ادامه مطلب توجه فرماييد .


براي عضويت کليک کنيد
نکات و اعتبارات و توضيحات تکميلي :


کمپاني دوبي ام ال ام تا چند روز اينده هر شخصي که شما معرف آن باشيد علاوه بر اينکه پورسانت آن شخص را خواهيد گرفت بلکه در طرح بايرني ان نيز به يک دست شما افزوده ميشود بنابرين اگر شما بتوانيد تا 2 روز اينده 5نفر را معرفي کنيد علاوه بر اينکه از ان ها 10$ دريافت خواهيد کرد بلکه يک 100 دلاري نيز جايزه دريافت ميکنيد .


منظور از باينر : کمپاني به شما دو دست خواهد داد که يک سمت شما را تا 2 روز اينده خودش راه ميبرد و بعد از مدتي شما مي توانيد نفراتي را در سمت راست خود قرار داده و نيز پورسانت تعادل دريافت کنيد.


البته لازم بذکر است کساني که بعد از دو روز ثبت نام نمايند بايد خودشان مجموعه چپ و راست رو بچينند و فعال کنند و با فعاليت انها نيز شما پورسانت تعادل خواهيد گرفت.


چند نکته مهم :


1-شما مي توانيد از اين کمپاني بينهايت درامد کسب کنيد


2-مي توانيد درآمد خود را از دو طريق کرديت کارت يا از سايتهاي معرفي شده به حساب کمپاني خريد کنيد


البته لازم بذکر ميباشد کمپاني بعد از ? هفته ديگر ريليز ها را باز خواهد کرد بنابرين درخواست پول بعد از ? هفته فعال خواهد شد علت اين امر آن است که کمپاني جذب تبليغات کرده است و بايد آن را بر روي سايت ارائه کند و فعلا فقط در حال حذب مشتري و بازارياب است


در صورتي که مجموعه شما از سايتهاي معرفي شده خريدي انجام دهند درصدي از آن به شما خواهد رسيد.
لينک عضويت در اين سايت فوق العاده : http://jasonborn22.dubaimlm.com
ممکن است سايت dubaimlm.com فيلتر شده باشد نگران نباشيد لينک ثبت نام را کپي کرده و در يکي از آ ن ت ي ف ي ل ت ر هايي که پايين معرفي ميکنم کپي کنيد :


آ ن ت ي ف ي ل ت ر :


1 - وبلاگ http://www.aminmg.blogfa.com


در اين وبلاگ ليست آ ن ت ي ف ي ل ت ر هاي جديد را مشاهده ميکنيد .


2 – برنامه قدرتمند و کم حجم عبور از ف ي ل ت ر که لينک دانلودشو براتون مي زارم :


Download Professional Edition


کسب درآمد از اينترنت بطور رايگان و صرف حداقل زمان
گرفتن پول از سيستم
با سلام خدمت همه عزيزان
نحوه گرفتن پول از اين کمپاني رو را براتون توضيح ميدم . وقتي که پرداختهاي کمپاني شروع بشه از طريق کارتهاي اعتباري که همون credit card يا debit cart هست اين پول به حساب شما واريز ميشه . حالا خيلي از شما از من پرسيديد که شما از اين کارتها نداريد. خيلي از شرکتها در ايران هستند که براي شما اين حسابها را باز کرده و کارتهاي قابل شارژ و غير قابل شارژ براي شما صادر ميکنند. شما ميتونيد با مراجعه با اونها و تهيه يک کارت اعتباري پول خودتون رو از کمپاني دريافت کنيد.بعضي از سايتها که در اين زمينه فعاليت دارند عبارتند از:
http://card.ir
http://www.noorolhoda.biz
http://www.mart.ir
http://epay.ir
و ....

سلام به همه دوستاني که عضو شدند
الان لازم نيست کار خاصي بکنيد فقط با استفاده از لينک که در قسمت اکانت شما وجود داره شروع به عضو گيري کنيد تا هر وقت کمپاني شروع به پرداخت وجه کرد به شما اطلاع ميدم
به عنوان مثال لينک من
http://jasonborn22.dubaimlm.comشما هم با توجه به لينک خودتون شروع به عضو گيري کنيد هر کسي که معرفي ميکنيد بايد روي لينک شما کليک کنه با وارد سيستم بشه و ثبت نام کنه تا زير مجموعه شما به حساب بياد
با تشکر

Posted by jason at ۲۳:۳۲::


5 Comments:

Anonymous سارا said...

آخه آقا جون ما این همه زیر مجموعه رو از کجا بیاریم خدا خیرت بده اگه میشه منو راهنمایی کن میشه زیر مجموعه مجازی ایجاد کرد؟؟؟؟جواب ایمیلمو بده اگه کمکم کنی منم هستم.حالا شما خودت این کارو انجام دادی؟؟؟؟؟

۲۲ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۲:۴۲  
Anonymous bahram said...

به خدا همشون کلاه بردارن

۲۳ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۰:۰۰  
Anonymous ناشناس said...

آقا شما تا حالا خودت تونستی 98000 دلار که حداقل پرداختی یکی از این سایت هاست دریافت کنی؟؟؟؟؟؟؟

۲۳ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۰:۰۲  
Anonymous hootan said...

]خه آقای گرامی ما 244 میلیون زیر مجموعه رو از کجا بیاریم که 300 میلیارد بگیریم؟؟؟؟جمعیت کل ایران 70 میلیون نفره

۲۳ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۰:۰۵  
Anonymous مریم said...

چی بگم والا شما خودت پول گرفتی از این شرکت ها؟؟؟؟؟

۲۳ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۵:۱۱  

ارسال یک نظر

<< Home

 
 

 Copyright © 2006      Designed: Noqte.com